BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 10, 2011

Alamak...Hidup Aku!!

Assalamualaikum...


Hari demi hari aku sibuk gila-gila. Al-maklumlah tak lama lagi final exam datang menjelma. Ish, cam hantu jer bunyi. Haha. Pape la tapi aku mintak maaf sesangat tak sempat nak melawat blog-blog korang. Doakan aku berjaya. ^^ Bye-bye buat sementara waktu kat blogger aku ni. Tapi ada masa aku boleh membalas komen korang....


8 comments:

Qi Ya said...

lawa...tapiiiiiii

awak org tu botak?hang botak ea..

Miss EZ said...

heee ko ni..mcm la xtau aq ni xde la pndai lukis cm ko tu..takat lukis Doraemon pndai r..:(

apik pehe said...

xper..setelkn dulu yg lain tu..hehe

Miss EZ said...

setel yg lain?? mksdnye?..psl final xm eh..haha..baik3..semestinye wajib harus n sunat disetelkn..

miss husna said...

gudlak 4 da exam :)

Miss EZ said...

time kasih miss husna

kay_are said...

sibuk2 pun sempat lagi melukis doraemon ye.. hee.. gud luck ye !! =)

Miss EZ said...

hehe..dh doraemon jer pndai lukis..sibuk2 pn blh wt =P