BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 21, 2011

Bantal Busuk

Assalamualaikum Semua...


Bila aku tenung sepupu aku yang tengah khusyuk memeluk bantal busuk dia, tiba-tiba aku terlintas nak tulis pasal bantal busuk

Bantal tu menjadi busuk bila bantal tu dah dipenuhi dengan peta yang korang lakarkan guna mulut tu. Haha. 
Tapi bantal tu jugak yang korang takleh lepaskan sampai besar.

Agak-agak waktu bila korang sanggup melepaskan bantal busuk korang tu? Aku percaya setiap orang ada bantal busuk punya. Even takde pun perangai dari kecik sampai besar tetap ada kan macam pusing-pusing rambut atau usap telinga sendiri masa nak tido.^^

Cecite cecite cecite...

Euwww banyaknya air liuq basi!!


2 comments:

menusuk hati said...

bantal wangilah..apa barang bantal busuk

Miss EZ said...

bantal tu busuk psl da pnuh peta