BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 29, 2015

Nak Recover Yahoo Account??!!!

Assalamualaikum...


Uhukk..berkepuk kepuk asap keluar jeng jeng jeng. Huaa lama aku tak mengupdate blog. Biasalah MALAS + SIBUK (yeke sibuk??) + TAK SEMPAT + TAKDE IDEA = OTAK KOSONG. Hahaha. Boleh tak gitu??

Bila rasa rajin ni datang, haa meh kita bercerita sikit. Hmmm. aku pening wooo. Haha siapa tahu nak recover akaun yahoo balik eh? Tu bukan cerita okeh! Tu sebenarnya pertanyaan. Siyes aku tak ingat dah ape aku punya secret question. Oh, alangkah bagusnya ingatan aku ni tajam setajamnya. Tapi apa kan daya. Manusia biasa saja.

Hmm, betul la orang kata. Bila zaman sekolah nak sangat keluar sekolah masuk universiti pulak. Bila dah masuk U gatai pulak nak kerja. Bila kerja lagi mengatai nak menikah eh bukanlah gatai nak belajar balik laa. Hahaha bukan bernikah oke. Masuk alam kerja ni memang tension. Tak tension dengan cara kerja tension pulak dengan staff. Alhamdulillah aku belum botak sebab stress tu. Hehehe

Okey laa, nak sambung peningkan kepala cari jawapan soalan aku tu. Bye!
 
SELAMAT HARI RAYA!

agak-agak apa benda ni? Hehehehe

0 comments: